Reflectie-instrument: groeilijst randvoorwaarden Communicatie en reflectie op visie en lespraktijkDoelgericht kiezen voor teamteachingContinuïteit in de samenwerkingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidGedeelde (school)visieGroepssamenstellingIn dialoog met leerlingenIn dialoog met oudersProfessionalisering en ondersteuningProfessionele klikSteunende schoolleidingSuccessen vierenInfrastructuurTijd om te plannen en te overleggen 12 mei Geschreven door Julie D'Haeyer onze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer
Reflectie-instrument: groeilijst randvoorwaarden Communicatie en reflectie op visie en lespraktijkDoelgericht kiezen voor teamteachingContinuïteit in de samenwerkingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidGedeelde (school)visieGroepssamenstellingIn dialoog met leerlingenIn dialoog met oudersProfessionalisering en ondersteuningProfessionele klikSteunende schoolleidingSuccessen vierenInfrastructuurTijd om te plannen en te overleggen 12 mei Geschreven door Julie D'Haeyer onze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer