Praktijkgetuigenissen Professionele klikCommunicatie en reflectie op visie en lespraktijkDoelgericht kiezen voor teamteachingGedeelde (school)visieInfrastructuurSteunende schoolleidingGroepssamenstellingContinuïteit in de samenwerkingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidTijd om te plannen en te overleggenIn dialoog met leerlingen 12 mei Geschreven door Julie D'Haeyer onze leerlingenonze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer
Praktijkgetuigenissen Professionele klikCommunicatie en reflectie op visie en lespraktijkDoelgericht kiezen voor teamteachingGedeelde (school)visieInfrastructuurSteunende schoolleidingGroepssamenstellingContinuïteit in de samenwerkingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidTijd om te plannen en te overleggenIn dialoog met leerlingen 12 mei Geschreven door Julie D'Haeyer onze leerlingenonze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer