Reflectie-instrument: groeilijst randvoorwaarden Tijd om te plannen en te overleggenProfessionele klikContinuïteit in de samenwerkingDoelgericht kiezen voor teamteachingGroepssamenstellingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidSteunende schoolleidingInfrastructuurSuccessen vierenCommunicatie en reflectie over visie en lespraktijkGedeelde (school)visieIn dialoog met oudersIn dialoog met leerlingenProfessionalisering en ondersteuning 11 mei Geschreven door Julie D'Haeyer Lees hier meer over de groeilijst onze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer
Reflectie-instrument: groeilijst randvoorwaarden Tijd om te plannen en te overleggenProfessionele klikContinuïteit in de samenwerkingDoelgericht kiezen voor teamteachingGroepssamenstellingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidSteunende schoolleidingInfrastructuurSuccessen vierenCommunicatie en reflectie over visie en lespraktijkGedeelde (school)visieIn dialoog met oudersIn dialoog met leerlingenProfessionalisering en ondersteuning 11 mei Geschreven door Julie D'Haeyer Lees hier meer over de groeilijst onze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer