Reflectie-instrument: groeilijst randvoorwaarden Communicatie en reflectie over visie en lespraktijkGroepssamenstellingProfessionalisering en ondersteuningProfessionele klikTijd om te plannen en te overleggenDoelgericht kiezen voor teamteachingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidGedeelde (school)visieIn dialoog met leerlingenIn dialoog met oudersSteunende schoolleidingInfrastructuurSuccessen vierenContinuïteit in de samenwerking 12 mei Geschreven door Julie D'Haeyer onze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer
Reflectie-instrument: groeilijst randvoorwaarden Communicatie en reflectie over visie en lespraktijkGroepssamenstellingProfessionalisering en ondersteuningProfessionele klikTijd om te plannen en te overleggenDoelgericht kiezen voor teamteachingEvenwaardigheid en gedeelde verantwoordelijkheidGedeelde (school)visieIn dialoog met leerlingenIn dialoog met oudersSteunende schoolleidingInfrastructuurSuccessen vierenContinuïteit in de samenwerking 12 mei Geschreven door Julie D'Haeyer onze lespraktijkde professionele identiteit Julie D'Haeyer